نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل‌های ورزشی تهران

 

دکترسان، تولیدکننده مکمل‌های ورزشی در نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل‌های ورزشی تهران که از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ همزمان با هفته‌ی تربیت بدنی در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد حضور خواهد داشت.

در این نمایشگاه شرکت‌های تخصصی در زمینه‌های تغذیه و مکمل های ورزشی، ارائه دهندگان خدمات ورزشی، ادوات تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام، لوازم و تجهیزات پزشکی ورزشی و توانبخشی، پوشاک و کفش ورزشی، لوازم تجهیزات اماکن ورزشی، لوازم تحهیزات ورزشی آبی، نرم افزارها، نشریات و کتب پزشکی ورزشی و تجهیزات حرکات اصلاحی، پایش بدنی و سلامت حضور خواهد داشت.

از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه، همایش بین‌المللی بدنسازی، تغذیه و مکمل‌های ورزشی است که مربیان و اساتید رشته های ورزشی به ارائه مقالات و کلاس‌هایی در زمینه برنامه نویسی تمرینات بدنسازی، طراحی تمرینات فیتنس، تغذیه ورزشی کاربردی، مکمل های ورزشی، علم تمرین دربدنسازی رشته های ورزشی، آسیب شناسی حرکات اصلاحی، بدنسازی در گروه های خاص و مدیریت باشگاه ورزشی خواهند پرداخت.

دکتـــرسان یکی از برندهای گروه صنعتی پامین است که مکمل‌های پروتئینی، ورزشی و غذایی با کیفیت و استانداردهای جهانی تولیدمی ‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *